Social Media Share
Σεμινάριο - Java Standard Edition 7 Fundamentals

Σχετικά με το Σεμινάριο

Το σεμινάριο Java Standard Edition (SE) 7 Fundamentals σας εισάγει στον object-oriented προγραμματισμό χρησιμοποιώντας τη γλώσσα Java. Δια μέσου hands-on ασκήσεων, θα αρχίσετε να κτίζετε μία βασική γραμμή γνώσης για να ωθήσετε τη σταδιοδρομία σας στην ανάπτυξη εφαρμογών με τη γλώσσα προγραμματισμού Java.

Μαθαίνετε να:

 Χρησιμοποιείτε ποικίλες κατασκευές της γλώσσας προγραμματισμού Java για να δημιουργήσετε διάφορες εφαρμογές τεχνολογίας Java.
 Χρησιμοποιείτε αποφάσεις και κατασκευές επανάληψης (looping constructs) και μεθόδους για να καθορίζετε τη ροή του προγράμματος.
 Εκτελείτε βασικούς χειρισμούς λάθους (error handling) για τα προγράμματά σας τεχνολογίας Java.
 Εκτελείτε τον ενδιάμεσο προγραμματισμό Java και τις object-oriented (OO) έννοιες στα προγράμματα τεχνολογίας Java.
 Καταδεικνύετε τη γνώση της τεχνολογίας Java και της γλώσσας προγραμματισμού Java.
 Κατανοείτε βασικές έννοιες object oriented όπως η κληρονομιά (inheritance), η ενθυλάκωση (encapsulation) και η αφαίρεση (abstraction).
 Χρησιμοποιείτε και να χειρίζεστε τις αναφορές αντικειμένου και να γράφετε τον απλό κώδικα χειρισμού λάθους (error handling code)

Οφέλη για εσάς:

Το σεμινάριο αυτό σας διδάσκει την σπουδαιότητα του object-oriented προγραμματισμού, τις λέξεις κλειδιά και τις κατασκευές (constructs) της γλώσσας προγραμματισμού Java. Θα φύγετε από αυτό το σεμινάριο έχοντας κατανοήσει τα απαιτούμενα βήματα για να δημιουργήσετε απλά προγράμματα τεχνολογίας Java.
Χτίστε μία στερεή βάση στη Java
Θα χτίσετε μία στερεή βάση στη γλώσσα προγραμματισμού Java πάνω στην οποία θα συνεχίσετε να δουλεύετε και να εκπαιδεύεστε. Το σεμινάριο αυτό έχει τα χαρακτηριστικά της Java Platform, Standard Edition 7 (Java SE 7) και χρησιμοποιεί τα προϊόντα της Java SE Development Kit 7 (JDK 7).
Δημιουργία απλών Java Classes
Μάθετε πώς να δημιουργείτε και να χρησιμοποιείτε απλές Java classes που να περιέχουν arrays, loops and conditional constructs. Το σεμινάριο αυτό παρέχει μία σαφή κατανόηση του τι είναι η πλατφόρμα Java SE7 και πως χρησιμοποιείται στις πραγματικές εφαρμογές.

Προφίλ Συμμετεχόντων

 Application Developers
 Developers
 Portal Developers
 Project Managers
 System Administrators
 Technical Administrators
 Technical Consultants
 Web Administrators
 Φοιτητές – Σπουδαστές σχολών Πληροφορικής (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, ΙΕΚ)

Προαπαιτούμενα

Κανένα

Στο τέλος του Σεμιναρίου

 Ανάπτυξη classes και περιγραφή του πώς να δηλώσετε μία class

 Ανάλυση ενός επιχειρησιακού προβλήματος προκειμένου να αναγνωριστούν τα αντικείμενα και οι διαδικασίες που διαμορφώνουν τις δομικές μονάδες του προγράμματος σχεδίου Java
 Καθορισμός του όρου
 Κατάδειξη της σύνταξης προγραμματισμού Java
 Να γράψετε ένα απλό πρόγραμμα Java που να μεταγλωττίζεται (compile) και να τρέχει επιτυχώς
 Να δηλώστε και να προετοιμάστε τις μεταβλητές
 Να απαριθμήστε διάφορους πρωτόγονους τύπους στοιχείων (primitive data types)
 Να δώσετε υπόσταση σε ένα αντικείμενο και αποτελεσματικά να χρησιμοποιήσετε μεταβλητές αναφοράς αντικειμένου (object reference variables)
 Να χρησιμοποιήσετε operators, loops και decision constructs
 Να δηλώσετε και να δώσετε υπόσταση σε Πίνακες (Arrays), λίστες πινάκων (Array Lists) και να είστε σε θέση να το επαναλάβετε μέσω αυτών
 Να περιγράψετε τα οφέλη της χρήσης ενός Integrated Development Environment (IDE)
 Να απαριθμήσετε και να περιγράψτε αρκετά κύρια χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Java
 Να δηλώσετε μια μέθοδο με επιχειρήματα και επιστρεφόμενες τιμές (return values)
 Να κάνετε χρήση κληρονομιάς (inheritance) για να δηλώσετε και να καθορίσετε μία subclass μίας υπάρχουσας superclass
 Να περιγράψετε πως τα λάθη (errors) αντιμετωπίζονται σ’ ένα πρόγραμμα Java
 Να δώσετε παραδείγματα πως χρησιμοποιείται η Java στις εφαρμογές, όπως επίσης και στα καταναλωτικά προϊόντα (consumer products)

    Διάρκεια

    40 ώρες

    Εκπαιδευτικό Υλικό:

    Βιβλίο οδηγός και σημειώσεις

Introducing the Java Technology

  • Relating Java with other languages
  • Showing how to download, install, and configure the Java environment on a Windows system.
  • Describing the various Java technologies such as Java EE, JavaME, Embedded Java SE
  • Describing key features of the technology and the advantages of using Java
  • Using an Integrated Development Environment (IDE)

Thinking in Objects

  • Defining the problem domain
  • Identifying objects and recognizing the criteria for defining objects

Introducing the Java Language

  • Defining classes
  • Identifying the components of a class
  • Creating and using a test class
  • Compiling and executing a test program

Working with Primitive Variables

  • Declaring and initializing field variables
  • Describing primitive data types such as integral, floating point, textual, and logical
  • Declaring variables and assigning values
  • Using constants
  • Using arithmetic operators to modify values

Working with Objects

  • Declaring and initializing objects
  • Storing objects in memory
  • Using object references to manipulate data
  • Using JSE javadocs to look up the methods of a class
  • Working with String and StringBuilder objects

Using operators and decision constructs

  • Using relational and conditional operators
  • Testing equality between strings
  • Evaluating different conditions in a program and determining the algorithm
  • Creating if and if/else constructs
  • Nesting and chaining conditional statements
  • Using a switch statement

Creating and Using Arrays

  • Declaring, instantiating, and initializing a one-dimensional Array
  • Declaring, instantiating, and initializing a two-dimensional Array
  • Using a for loop to process an Array
  • Creating and initializing an ArrayList
  • Using the import statement to work with existing Java APIs
  • Accessing a value in an Array or and ArrayList
  • Using the args Array

Using Loop Constructs

  • Creating while loops and nested while loops
  • Developing a for loop
  • Using ArrayLists with for loops
  • Developing a do while loop
  • Understanding variable scope

Working with Methods and Method Overloading

  • Creating and Invoking a Method
  • Passing arguments and returning values
  • Creating static methods and variables
  • Using modifiers
  • Overloading a method

Using Encapsulation and Constructors

  • Creating constructors
  • Implementing encapsulation

Introducing Advanced Object Oriented Concepts

  • Using inheritance
  • Using types of polymorphism such as overloading, overriding, and dynamic binding
  • Working with superclasses and subclasses
  • Adding abstraction to your analysis and design
  • Understanding the purpose of Java interfaces
  • Creating and implementing a Java interface

Handling Errors

  • Understanding the different kinds of errors that can occur and how they are handled in Java
  • Understanding the different kinds of Exceptions in Java
  • Using Javadocs to research the Exceptions thrown by the methods of foundation classes
  • Writing code to handle Exceptions

The Big Picture

  • Creating packages and JAR files for deployment using java
  • Two and three tier architectures
  • Looking at some Java applications examples


ΤΜΗΜΑΤΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
ΩΡΕΣ
Πρωινό
22-26 Απριλίου 2014
09.15 - 17.00
Απογευματινό 31 Μαρτίου-11 Απριλίου 2014 17.30 - 21.30

Τα μαθήματα υλοποιούνται σε ειδικά εξοπλισμένες αίθουσες - εργαστήρια, από πιστοποιημένους εισηγητές με τουλάχιστον 5 ετή εκπαιδευτική εμπειρία 

CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below